< Till bloggens startsida

Ny kamera tack!

Jag måste verkligen köpa mig en systemkamera. Visst blir bilderna okej med telefonen men skulle verkligen vilja ha en jättebra kamera som sköter sig själv. Har varit lite dålig på att ta bilder på husbygget kan jag känna men tro mig det finns många bilder i telefonen, kanske mest är dålig på att föra över dem till datorn. Ska lägga upp nån bildbomb här nån dag när jag har tid, vilket jag just nu har väldigt lite av eftersom vi börjar flytta in till helgen. Har lägenheten till på måndag så blir att flytta in fast inte allt är helt hundra procent färdigt men ser inte det som något hinder alls, jag längtar bara tills vi får sova i vårt stora nya sovrum istället för denna mini lägenheten. Kaklet har börjat komma på plats i badrummet, L var ut och kollade läget efter jobbet, själv jobbar man kväll så får se det först imorgon, blir i och för sig lite roligare för då lär det ha hänt mer.

Fick nån fråga angående blomman i förra inlägget, jag googlade efter blå blomma och till slut hittade jag en bild på den. Det finns mer bilder på den och andra mycket snygga fototapeter på www.dinafototapeter.se 

Lampan vi bestämt oss för att köpa (när vi sparat ihop pengar till den eftersom den kostar flera tusenlappar) hittar ni här www.sectodesign.fi

Imorgon ska vi på sängjakt. Sängen från Mio hade de inte inne varken i Boden eller Öjebyn så vi ska åka runt till andra butiker och kolla, annars får vi skaffa oss nå tillfälliga sängben och lägga en beställning på sängen. Leveranstiden var 3-4 veckor eftersom sängen skickas från Danmark. Får se hur de blir.

Nu ska jag knalla hem till L och Rambo och slänga mig i sängen på direkten, är så otroligt trött trots att jag sov hela 12 timmar inatt. Ha en toppenvecka, får se när jag hininer slänga in ett inlägg igen, kanske blir först när vi är husbor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0