< Till bloggens startsida

1 vecka till jul

Nu är det bara en vecka kvar till julafton. Torsdag kväll kommer Jessica, Nick och Milan från London, ska bli kul å träffa dem, är så sällan man ses. Vi kommer fira ute i Rutvik hos Staffan och Ann-Helen. Och fastän man är ledig heeela nästa vecka så har vi massor på schemat, blir fullt ös i några dagar, men det är bara kul, man ska passa på att umgås under julen :)
 
I torsdags gick jag till Hafva, en butik som säljer barn och mammakläder här i stan, skulle testa ett par mammajeans som jag varit in och provat tidigare men då var de lite stora och det fanns inga i Medium, men nu hade hon ett par hängandes bak på lagret som var i dålig kvalité och därflr inte till försäljning. Fick i alla fall prova storleken och de satt perfekt, ett par såna ska jag ha! Då säger kvinnan som äger butiken: Det är bara att du tar dem, jag har ändå ingen användning av dem, de går ju inte att sälja. Så jag fick ett par jeans som skulle ha kostat 599kr! Så himla gulligt av henne! Visserligen var de inte i den bästa kvalitén men de håller så länge de håller :) Blev superglad ju, var tvungen köpa nånting så det allra första bebisplagget jag köpt nu är en liten röd mössa med vita stjärnor på. Ska ta en bild och lägga upp så ni får se. Här är en länk till butiken iaf: http://hafva.se/ gå gärna dit och kolla de har hur mycket gulligt som helst :)
 
Helgen har varit lugn, lite hockey, lite bio och adventsfika hos Petter och Diana. Nu är det bara 4 arbetsdagar kvar tills man är ledig och det ska bli såå skönt. Ska nu göra ett sista ryck för dagen här på jobbet, hoppas ni får en trevlig vecka allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0