< Till bloggens startsida

2013

Tänk att nu är det redan 2013, vad snabbt tiden går! Julen har varit alldeles underbar. Har varit ledig och fått mysa på hemma och umgås med släkt och vänner. Klappar fick vi i massor och god mat har vi ätit lite för mycket av under de här dagarna. Inte nog med att man gått upp pga graviditeten men nu känner man sig extra svullen av allt onyttigt man tryckt i sig under julen. Nu är man tillbaka till vardagen och jag har dragit på mig världens förkylning och har ont i halsen som tusan, bara hoppas det går över snabbt. Jobbar halvdag idag sen ska jag möta upp mamma, mormor och morfar, moster, kusin och Linus på stan för lite lunch, bio är bokat ikväll men får se hur jag mår om man orkar gå, vi tänkte se Hobbit.
 
Har hunnit beställa en barnvagn under mellandagarna så nu behöver vi inte fundera mer på det. Kanske hinner en sväng på någon färgbutik i em för att kolla in lite tapeter till barnrummet. Hade så gärna velat tapetsera de annars helt vita väggarna därinne, för att få lite liv i de hela.
 
Förutom förkylningen som jag nu dragit på mig mår vi bra allihopa, bebis sparkar för fullt nästan hela tiden, det är så mysigt :) Rambo är lika förtjust i snön som vanligt och ska rulla sig var 10:e meter, sötnöten. Men när det var -30 grader här för nån vecka sen tyckte till och med han att det var för kallt för att vara ute långa stunder. Här för någon kväll sen rasade snön från taket och vi trodde bokstavligen att hela taket skulle rasa in. Skakade och lät som världens jordbävning, men vi klarade oss haha.
 
Har som vanligt varit väldigt dålig på att ta bilder här under julen så jag har inga bilder att visa. Måste börja bli bättre på det där! Nu ska jag återgå till arbetet hoppas ni får en trevlig trettondagshelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0