< Till bloggens startsida

13 januari

God dag! Sitter nerkrupen i soffan under en filt, har varit ute på förmiddan på promenad och busat med Rambo men nu känner jag mig så frusen. Vädret är underbart idag, klar himmel och sol, det var längesen man fick sig nå solljus här kan jag säga. Igår spenderade vi förmiddan med Ylva och Phoenix, alltid lika trevligt att ses och hundarna var helt slut efter 3 timmars lek.
 
Jag har legat sjuk hela veckan, började förra torsdagen med halsont och fredag feber, sen fanns det inget stopp, var dunderförkyld hela helgen och hade jätteont i halsen, trodde det var på väg bort när bihålorna stockade igen så iväg till läkaren och fick utskrivet nå cortisonspray som funkade bra i två dagar sen började jag blöda näsblod allt för mycket. Men nu är jag på fötter igen :) Imorgon är det tillbaka till jobb och allt som har med det att göra.
 
Imorgon går jag in i vecka 26. I fredags fick vi se det lilla miraklet igen då vi var in på koll för hon hade inte rört på sig någonting sen torsdag fm. Snacka om att man blev orolig men personalen på förlossningen var så trevliga och bad oss komma in så vi fick kolla att allt var okej så att vi inte behövde oroa oss. Bättre att kolla upp en sån där gång än att gå och vara orolig och inte veta och vi var då välkomna tillbaka närsomhelst om det skulle inträffa igen. Allt såg bra ut, växer som hon ska och ordentligt med fostervatten vilket också kan vara orsaken till varför det ibland inte känns när hon sparkar. Känns otroligt bra att ha å göra med så trevlig personal, man kände sig lite påträngande men de hade sån förståelse. Och skönt var det när man såg lill hjärtat slå för fullt på skärmen, det är så otroligt så det finns inte. Tänk att man bär på ett liv? Tänk att om drygt 3 månader så får vi se vem det är som gömmer sig därinne? Ja det är obeskrivligt hur det känns, finns ingen bättre känsla ♥
 
Nu ska vi gå över gatan och få oss lite lunch hos svärfar, det ska bli gott jag är så hungrig ;) 

Kommentarer
sofie

åh låter bra att bebben mådde bra och allt var bra! <3 hör av dig när du vet om det blir umeå nu i januari eller feb nå :)

puss!

2013-01-13 @ 20:25:59
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0