< Till bloggens startsida

Ajaj...

Foglossning jo tjena, hur ont kan de göra på en skala? Så farligt kan det ju inte vara? Nå visst har jag råkat ut för det och det ä inte så jäkla skönt måste jag säga. Har ont när jag sitter, står och ligger. Ibland försvinner smärtan tillfälligt men sen kommer den tillbaka med dunder och brak, känns som tusen knivar i svanskotan och det strålar åt alla håll och kanter. Molande värk skulle man kunna beskriva det som. Jag vill ju inte ha ont! Vill må bra, har mått så bra hittills varför ska detta infinna sig? Bara hoppas på att det försvinner eller i alla fall avtar. Finns en massa övningar man kan göra och saker att tänka på hur man sitter, hur man sover mm. Får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt och ta åt mig alla råd jag bara kan. Vissa säger att det är övergående medan man på vissa sidor kan läsa om att det inte går att få bort? Jag tror på det förstnämnda, jag tror det kommer gå över, kanske bara är inne i en väldigt jobbig period just nu, får hoppas på de.
 
I helgen har vi inte gjort så mycket, bara slöat, middag med våra kära grannar igår :) Hos grannen har slemproppen gått så nu väntar vi med spänning på när deras lille man ska titta ut :) 90 dagar var till BF har jag och det känns som att tiden står still. Har massa roligt framför oss så man kan ju hoppas att tiden går snabbare. Våren brukar vara en sån period vanligtvis som går fort så vi får väl se:) Nu ska vi ta med oss lite fikabröd och knalla över tilll grannen som håller på med renoveringen för fullt, de kan behöva lite extra energi ;) Kramhej!
 

Kommentarer
sofie

åh nej gumman staackare har du åkt på de? vart till Barnmorskan?.. hojja, jag hoppas detkommer avta för dig! inte kul de där:/..ska jennie och hasse ha ett till?? eller nån annan granne?? tiden går jätte fort tycker jag! 90 dagar inte länge gumman ;)

sköt om dig fina! Pusss

2013-01-27 @ 13:22:07
URL: http://ellasofie.myshowroom.se
sofie

För min vän som hade foglossning (dock hade hon nog mycket värre) men för henne hjälpte det att ha en kudde mellan benen när hon sov eller låg ner. Sen att inte bära tungt såklart.. sen gick hon på vattengympa som hjälpte mycket. Men du får säkert dom råden av Barnmorskan om inte annat :) Hör av dig hur det gick där sen! :) Hoppas på de bästa :) Puss! ( längtar tills du/ni kommer hälsar på! :D

2013-01-29 @ 20:14:05
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0