< Till bloggens startsida

Helg!

Redan fredag? Så skönt de ska bli med helg. Den här veckan har varit lite jobbigare än vanligt, ont i ryggen och sovit extremt dåligt så efter jobbet har man i princip däckat, inte orkat göra nånting. Känner mig så sjukt tråkig och gnällig för att jag har ont och inte får sova. Men ska försöka skärpa mig, de får ju inte gå ut över andra. I helgen ska jag bara njuta, umgås mycket med Rambo trollet och busa :) Ikväll tänkte vi köpa en helgpåse från Hemmagastronomi och äta lite go middag jag och Linus. Spjälsäng och skötbord var vi och hämtade i söndags, de hade riktigt bra pris på Barnens Hus så vi slog till, såhär ser det ut:
Riktigt fina nu ska vi bara skaffa lite fina sängkläder och piffa till den men de blir nog lite senare kanske i mars eller nåt sånt. Har inte så mycket mer att berätta just nu så trevlig helg på er :)

Kommentarer
sofie

jätte fint säng å skötbord!åh va ja är så glad för din och eran skull!<3 längtar såå till att se eran bebbe!jag hoppas *Hen* kommer på min födelsedag ;)hihi

2013-01-19 @ 19:01:05
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0