< Till bloggens startsida

Bebis

I tisdags var vi med om det mest underbara någonsin, vi fick se vår lilla bebis i magen :) En liten flicka som är beräknad till den 28 april. Vi är så lyckliga! ♥
 
Nu är jag i vecka 19 och magen har börjat växa och efter ultraljudet är allt så mycket mer verkligt. Jag har mått bra hela tiden, inte kännt av nånting, inget illamående ingenting, så jag är lyckligt lottad :) Är en spännande resa vi har framför oss, nu vill jag bara att tiden ska gå snabbare.
 
Som tur är närmar vi oss jul som är en så mysig period med julpynt, god mat och adventsfika, umgås med släkt och vänner och det bästa av allt är att jag är ledig 1½ vecka under julen. Ska verkligen passa på att njuta av ledigheten och göra precis vad jag känner för, det är väl bara att passa på medans man orkar ;)
 
Igår julpyntade jag det lilla pynt vi hade hemma i huset. Blev mysigt med julstjärnorna i fönstrena och en julduk och lite julljus men thats it. Hade inte så mycket julpynt och har kommit fram till att jag behöver skaffa oss lite mer så det blir ännu juligare och mysigare :) Så får se när jag tar mig iväg på julpyntsjakt. Nu ska jag fortsätta jobba, har jobbhelg i helgen, känns som att jag inte gör annat än jobbar...
 
Trevlig första advent!

Kommentarer
sofie

Är så glad för er älskade vän<3<3<3 jag längtar å!:D längtar tills vi ses till jul! :)

2012-12-01 @ 18:15:42
URL: http://ellasofie.myshowroom.se
sofie

gumman ja kom på två saker! Har du installerat ner Appen "gravid app" . en intressant som beskriver vad som händer med kroppen och magen under veckornas gång :) sen om du sugen på byta domän eller så finns http://vimedbarn.se/ De använder kanske wordpress också iof.. kanske inte går flytta över kom ja(i sekunden på)..:p.. aja :).. Men kul att du fixar och donar här igen:D och att du börjat skriva! love it!:D

2012-12-02 @ 00:18:03
URL: http://ellasofie.myshowroom.se
thess

Men åååh, grattis !!! :DDDDDDDD Vi måste ses nån dag juuuu !

2012-12-03 @ 08:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0