< Till bloggens startsida

Vecka 31

Idag går vi in i vecka 31. Föräldrakursen började förra tisdagen och vi gick igenom förlossningens olika delar, vad som ska hända och i vilken ordning allt händer, hur lång tid det kan ta mm. Måste säga att man allt börjar oroa sig lite inför det där men man är ju inte den första som fött barn så nog vet jag att man överlever alltid.
 
Linus har precis åkt till jobbet och jag börjar först 12:45 så han kommer hem på lunchen och hämtar mig. Har blivit sjukskriven 50% nu pga ryggbesvären mm. Får se om det gör någon skillnad. Har jobbat i helgen och det kändes bra, har haft väldigt ont ändå men kändes inte alls lika jobbigt på jobbet just. Ska testa detta någon/några veckor, blir jag bättre så kommer jag jobba mer men annars fortsätter jag såhär så länge det känns bra. Inatt var en dålig natt, hade svårt att somna och när jag väl somnat så vaknade jag stup i kvarten. Nu ska jag slänga mig i duschen, tvätta en maskin och se lite tv. Blir promenad lite senare Rambo har redan varit ute med husse på morgonen. Det är så mysigt att alltid ha Rambo hemma i alla fall, man är aldrig helt ensam :) Verkar bli en fin dag idag, solen skiner här på Näset :)

Kommentarer
sofie

åh spännande att kursen nu är i gång ! alla blir nog mer eller mindre nervös för förlossningen men det är juh så det ska vara som tur är ;) det kommer gå galant för dig gumman! du är bäst å starkast! :)

bra att du gått ner till deltid! hoppas det kommer underlätta för dig, med ryggen och bara få mer ork också :)

Jo vi hade de riktigt bra i hemavan. två dagars åkning var lite lite men man orkar juh inte så mycke mer när man festar konstant i samband med åkningen :P..

Fick doft ljus av David faktist på alla hjärtans dag ;) det chocka mig lite :) sen hänt lite mer grejjer i helgen typ fast mest på fyllan dock.. =P.. aja men typ åt rätt riktning iaf ;)

puss o kraaam älskade!

2013-02-18 @ 19:01:05
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0