< Till bloggens startsida

Vårkänslor

Helgen har bjudit på sol, plusgrader och en massa vårkänslor började tina fram. Helt plötsligt insåg jag att de 8 veckor som är kvar tills vårt lilla mirakel tittar ut nog kommer gå ganska fort. Snart är det mars med massa födelsedagar, påsk och fina soliga dagar. Helgen har varit toppen, ätit massa god mat, gått på möbelaffärer med mor och mormor för inspiration och tro mig, jag har fått massa inspiration, synd bara att man inte har råd att köpa och fixa allt på direkten, men roligt är det i alla fall. Lördag kväll åt vi finmiddag jag och Linus och såg på hockeyn som Luleå tyvärr förlorade (klantigt) och idag har vi varit ute i den fina solen hela dagen, haft över grannarna på besök, ätit middag hos svärfar och nu bara slappar jag i soffan medans Linus spelar på din kära dator ;) Imorgon är det jobb som gäller 11:45-15:45 sen ska jag testa på vattengympa. Hoppas på att det lindrar ryggbesvären och fogarna, känns då skönt att få röra på sig lite utan att det förhoppningsvis ska göra så ont. Motion behöver jag verkligen. Sov dåligt inatt så det blir nog en tidig kväll ikväll. Här bjussar jag på lite bilder på Rambo älsklingen ♥
 

Kommentarer
sofie

otroligt härligt att våren har kommit!:D åh super fina bilder:) Hur gick vattengympan?:) jo hem vore inte tokit ;) men blir stugan största del isåfall men kommer jag hem så vill ja juh komma förbi dig & Linus såklart en dag! :)

2013-02-26 @ 17:25:44
URL: http://ellasofie.myshowroom.se
sofie

dags för uppdatering gumman!:) snart bara en vecka kvar tills jag kommer till luleå. å funderar på stanna en vecka längre :D

Va tror du om min nya utmaning gumman? checka in bloggen;)

2013-03-18 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0