< Till bloggens startsida

Redan Lucia?

Tänk att det redan är Lucia, tiden går fort och det är rätt skönt tycker jag, den hade gärna fått gå ännu fortare. Julen närmar sig med stormsteg och julkänslan kryper en närmare och närmare.
 
Igår kväll var det fullt ös i magen, bebis sparkade och hade sig ändra från att vi kom hem från jobbet till sängdags och ännu längre. Hade svårt att somna på kvällen jag låg bara och log :) Så mysigt! Än så länge, om några veckor kanske det inte är lika mysigt när den sparkar upp mot lungorna, men jag klagar inte än och behöver förhoppningsvis inte klaga senare heller. Det enda jobbiga just nu är att jag har så fruktansvärt ont i svanskotan, det är lite till och från men när det gör som mest ont gör det så fruktansvärt ont. Nåja det är bara härda ut :)
 
Idag ska jag allt gå och försöka hitta mig ett par byxor, kan inte ha några av mina jeans längre...
 
Alla frågar om namn och om vi har några bra namnförslag, ja jo vi har väl nåt sådär men det är så svårt! Tidigare tänkte jag att "bara det blir en flicka för det är så mycket lättare att hitta ett tjejnamn än killnamn" men nähä du nu tycker jag de är lika svårt om inte svårare. Som tur är har vi ett tag på oss att fundera :)
 
Har kollat vädret och det verkar ska snöa lite varje dag nu fram till Julafton så det blir nog en vit jul i år :)
 
Trevlig Lucia på er!
 
 

Kommentarer
sofie

åh såå mysigt att du känner alla rörelser i magen! vilka känsla det måste vara:D jag är smått avis ;) hehe underbart för er gumman!:) längtar tills vi ses och jag kanske får känna på magen ;)

håller med om att tiden går så fort. jag knappt hängt med att de är juletider överhuvud taget. idag kommer ja nog inte se nå lucia heller. skola hela dagen..

Ha en bra dag och kommande helg iaf!:D Puss!

2012-12-13 @ 12:53:43
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0