< Till bloggens startsida

BIG tavla

Kanske man skulle göra denna fina blomma som en jättestor tavla och hänga i hallen?



Tror den skulle passa utmärkt där. Idag är det lite jobb kvar sen iväg och handla och göra sig nå mat och så iväg och träffa Jill och Sofie. I helgen ska vi fixa vattnet, ska bli otroligt skönt att ha rinnande vatten i huset och slippa fylla hinkar med vatten hos grannen. Nästa helg bär flyttlasset så i veckan kommer vi ligga i med golvläggningen i vardagsrummet och förhoppningsvis har de hunnit klart med badrummet. Ska bli så skönt att lämna vår 25 kvadrat "stora" lägenhet. Kommer kännas som att bo i ett palats. Sängram är det första vi kommer inhandla för vi vill ju inte lägga madrasserna direkt på nylagda golvet. Tror det blir den här från Mio.


Åh nu längtar jag tills jag ska gå och lägga mig helt plötsligt och trött vart jag. Dags för en kopp kaffe med Erwi45!

Kommentarer
Carin

Jättesnygg blomma! Skulle passa utmärkt som tavla. Var har du fått tag på den?

/Carin

2011-10-22 @ 09:37:12
URL: http://www.salstatosee.blogspot.com
write my essay

I like sleep on the big, soft and comfortable bed. It's necessary for me for having a good sleep.

2011-11-28 @ 14:29:55
URL: http://essaywritingservices.org/prices.php

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0