< Till bloggens startsida

Växlande väder

Ja här varierar vädret enormt. Från en timma till en annan kan det gå från strålande solsken till ösregnt, blåst och moln. Skulle gärna bara ha solen här och några extra plusgrader men de får väl inte jag bestämma. På morgonen åkte vi börbi i Rutvik, glömde tyvärr att fota men de har hunnit isolera väldigt mycket nu, 1 varv kvar bara. Det händer grejer där kan man lugnt säga.

Imorgon är det löning! Fast de är som inte lika kul som de brukar vara eftersom alla pengar går till huset, men en kavaj är de jag ska unna mig denna månad, får nog ta mig en runda på stan imorgon och kika lite :)

Nu ska jag pyssla om Rambo lite, borsta och mysa. Jobb 10:45 - 19:30 idag. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0