< Till bloggens startsida

Fönster och dörrar idag

Idag blir de klara med stomresningen, fönster och dörrar ska monteras och huset kommer bli låsbart. Vi ska påbörja lite plåtarbeten ikväll och förbereda för tegelläggning till helgen. Eventuellt hinner vi spika lite panel innan helgen också. Tänk vad fort det gått sen huset kom. Idag är det exakt en vecka sen och stommen är redan klar. Nu börjar de hårda arbetet kan man säga. Önskar jag hade semester redan nu, men får vänta 4 veckor till innan jag är semestern på 5½ vecka :D Här kommer några bilder från gårkvällen:






Kommentarer
sofie

ja så härligt de!! :) kul att se huset tar form nu!!:D jag ja planerar åka nästa helg till jill! men jag har nyss fått bort två vakter ja jobbar då. återstår att få bort en till vakt på lördagen om ja ska ta mig i väg! så ja hoppas de gåår..annars blir ja trist..:P så de ser ja framemot vis de blir av!:D



ha en fin dag gumman!

2011-06-14 @ 20:22:37
URL: http://ellasofie.wordpress.com
Elin

Oj för ett år sedan, var vi också där.. va tiden går fort!

2011-08-18 @ 21:50:06
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0