< Till bloggens startsida

Nu händer det grejer!

Det slog mig precis, 3,5 månader kvar tills vi börjar gräva. Det är för tusan ingenting alls. Bygglovet ska godkännas och hit och dit innan vi kan börja, läggan ska säljas och vi ska flytta ut ur den, städa och flytta till en tillfällig lägenhet. Vi har ju att göra som sagt. Mycket mycket och så ska man hinna med att jobba 8h 5 dagar i veckan och förhoppningsvis lite extra också så vi kan spara massa pengar. Har fått ihop en stadig grund iaf, hoppas jag kan fortsätta spara i samma takr, men det trorjag, om inte ännu mera. Så blir att leva snålt nu fram tills huset är klart, men det är det värt! Det enda bekymmer vi har just nu är att vi inte riktigt vet vem som ska bygga det, vi kan ju inte göra ALLT själva. Nåja, vi har någon på g här som verkar lovande så hoppas de spikas snart.

Glömde lunchen hemma. Eller lunch och lunch, har inte "lunch" förrän halv fyra, jättelänge kvar. Har endast ätit lite gröt på morgonen. Ska gå o kolla om de finns någon frukt kvar till mig här på jobbet. Och kanske ska sätta igång och jobba också, så man får in lite bonus, de är väl bäst. Hörs sen!

Kommentarer
therese

Jag tycker den tillfälliga läggan kan vara på tuna så vi kan gå på prommisar med barnvagn och rambo ju :P

2011-01-13 @ 07:32:30
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0