< Till bloggens startsida

Home..

Hemma från jobbet idag igen. Vaknade i morse och tror jag hade feber. Hittade däremot ingen febertermometer men har legat vaken inatt och svettats/frusit om vartannat. Är jätteförkyld och helt slut.. Inge roligt alls. Kan man inte bara få vara helt frisk nån gång? Igår var Frida förbi o vi åt kex o ost o såg på beck - levande begravd, asbra! Idag blir det inte många knop. Har varit ut med Rambo i en halvtimma iaf. Skönt att det inte är så förbenat kallt idag. Gjorde mig lite äggröra och en rostad macka med falukorv och ett glas juice till frukost, mumma! Blir väl ingen träning idag antar jag. Får se till att inte trycka i mig massa onödig mat istället så får jag ta träningen då jag blivit frisk. 

Snart ska vi lämna in bygglovet till huset. Måste bara hitta en kvalitétsansvarig, vart hittar man en sådan i Luleå? Ska kolla runt lite. Är så stört sugen på att börja bygga redan nu, men den som väntar på nåt gott ;)

Nu ska jag slänga mig i soffan, hoppas jag hittar nåt bra att se på tv, vi har ju typ alla kanaler så nåt borde ju va bra. Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0