< Till bloggens startsida

Gaaaalen!

Fyfan vad less jag kan bli, vissa människor är så jävla tröga i deras små huvuden så det finns inte. Simplaste grejen fattar dom inte ens efter 20 minuters diskussion, jag säger då det... Nu ska jag lugna ner mig, inget blir ju bättre av att man irriterar upp sig. Snart ska jag och träna, core-pass i 45 minuter, smaskigt ;) Lär ha träningsvärk så det bara sjunger om det imorgon. Men man är ju ledig! :) Får se vad man hittar på, blir väl en långis med Rambo, lite träning och försöka titta lite tapeter o få inspiration till huset. Nu är det bara urloggning kvar här på jobbet sen styr jag kosen direkt till gymmet. Har varit ute och gått mycket nu i veckan och nu ska jag ta tag i gymmandet så man knallar dig iaf 3-4 gånger i veckan. Onyttigheter kommer jag aldrig kunna hålla mig undan så det är ngo ingen idé att ens försöka, men man kan ju hålla nere lite på det, kanske bara äta det en gång i veckan och itne lika mycket fest :P Nä nu ska jag dra. Ses på gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0