< Till bloggens startsida

Tomorrow´s christmas day!

Och jag finner ingen julkänsla what so ever i år, än. Förhoppningsvis får jag lite ikväll då vi ska fira lilla julafton. Och förhoppningsvis får jag ATK så jag kan gå hem tidigare ikväll än 20:00. Missar ju hela tillställningen. Nåväl det är inte så mycket att göra åt saken, men varför får jag alla dåliga pass JUST de dagar som man vill ha bra pass? Snart blir de kycklingsallad till middag, smaskens, hade gärna ätit nå varmt o gott faktiskt. Sitter me en kopp tela-kaffe, smakar som ingenting... Längtar till huset då ska vi ha en riktig espressobryggare. Ja just ja, har inte skrivit de här, till sommaren ska vi bygga hus :) Blir ett enplanshus 135 kvadrat, 4,30 i takhöjd, ute i Rutvik, älskar det redan! Längtar så tills vi får börja bygga, vill sätta igång nu nu nu :)

Sprang just ner o hämtade Linus julklapp som jag tänkte ge honom imorgon bitti. Vi tänkte julmysa lite hemma först på morgonen innan vi åker till Rutvik och sedan på kvällen ska vi till mormor o morfar. Rambo har L åkt med till Rutvik redan em. Så han inte ska behöva vara hemma själv ikväll. Längtar så till imorgon, kanske därför tiden går så jäkla sakta. Som när man var liten...

Bäst jag sätter igång o jobbar så köerna försvinner så jag får åka hem tidigare.
Och jag säger väl GOD JUL & GOTT NYTT ÅR! redan idag eftersom jag inte lär skriva nåt här under julen. Och för er nyfikina, såhär kommer vårt hus se ut ;) Merry X-mas!


Kommentarer
sofie

va??!!! är de du ocjj linus som ka bygga och bo där???.. eller din famillj???..



hopppas du haft en bra kväll. ja hade inte heller nån störrejulkänsla i år..men mysig kväll iaf :).. hoppas vi ses i morgon!



Puss

2010-12-25 @ 01:48:30
URL: http://ellasofie.wordpress.com
biff

vad kul :) Visst menar du att de är ditt och Linus framtida hus?

2011-01-05 @ 13:31:27
URL: http://lezleey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0