< Till bloggens startsida

Suk

Då låg man hemma igen. Har knappt sovit i natt pga halsen, känns som att jag har en tennisboll i halsen, får lite panik att jag inte kan andas, huvva det är mycket obehagligt och låter knasigt när jag pratar. Less på att vara sjuk till o från. Kan jag inte bara bli helt och håller frisk, inte bara nästan frisk? Sitter o kollar massa roligt grejs till vår roliga sak som jag inte berättat till så många än. Är skitkul, skulle kunna sitta med detta hela dagarna. Kanske man ska satsa på det yrket ändå, det är ju skitkul och jobb hittar man nog alltid bara man vill de nog mycket :) Rambo ligger och sover vid balkongdörren och på tvn går de bara skitprogram. Är inte så mycket att göra åt saken, bara vila så halsen blir normal igen. I helgen är det jobb som gäller. Känner jag mig piggare imorgon blir det att knalla på stan o fixa sista julklapparna. Vore så skönt att bli färdig med det. Om drygt en vecka kommer Londonborna och syrran anländer om 2 veckor precis på dagen. Ska bli så mysigt med jul, det är det alltid, fastän de inte riktigt är samma sak som när man var liten och knappt kunde sova natten mot julafton. Altid så mysigt hela släkten samlad och man äter go mat och gott fika och får surra massa och öppna julklappar o allt va de innebär.

Nu ska jag slänga mig i soffan och sova en timma.
Ciao!


Kommentarer
sofie

hm undra vad de är för grej du har på gång :)?

2010-12-12 @ 21:50:26
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0