< Till bloggens startsida

Söndag...

Lite sliten sen gårdagen men en mycket trevlig kväll med gott sällskap och god mat :) Skönt att man bara drack något glas vin till maten och sen la ner eftersom att man jobbar idag. Har massa bilder på kameran som jag måste lägga upp sen men känner jag mig själv väl så lär det dröja innan de kmmer upp några bilder här. Ska verkligen försöka lägga upp dem senare ikväll men vågar inte lova något. Har massa annat jag måste fixa med ikväll så vi får se om de hinns med. Jobb till 17 och sen lär de bli en tidig kväll för mig. Kanske en filmkväll me lite karra, har inte ätit nå godis alls i helgen! Så egentligen kanske man ska hålla sig borta, good luck!

Nu ska jag jobba vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0