< Till bloggens startsida

Juldagen

God morgon! Vilken julafton vi haft, började med en promenad till Varvet för att hämta bilen som vi lämnat där efter torsdagens lilla julafton med nåt vinglas o julemys. Sedan hem en snabbis och packa med alla klappar o kläder vi skulle ha med oss. Sen åkte vi ut till Rutvik, åt blöta och drack kaffe, fixa iordning oss och sen blev de glögg o så kom tomten på besök! Efter julklappsutdelningen full fart till mormor o morfar för julmiddag och så kom tomten igen! Haha Milan fatta direkt att det var morfar som var tomte :) Sen åkte vi hem och öppnade en vinflaska och Rambo fick öppna sina julklappar o tror ni han älskade dom lite eller? Han slocknade i soffan efter en timma och jag strax därefter. Idag är det jobb som gäller fram till 17, verkar inte bli så mycket att göra, 4 samtal på 1h, känns som värt att sitta här idag för 2000 spänn ;) Ikväll får vi se vad som händer, utgång planerad iaf =) Imorgon ska vi ju till AllStar o äta mat. Blir jobb många dagar i sträck nu, inte ledig förrän på söndag nästa vecka. Blir fet lön i januari =) Och så har jag fått fast anställning from 1:a januari, hur skönt som helst. Just nu går jag mest bara omkring o tänker på husbygget. Ska bli så jäkla kul! Så tråkigt att det fortfarande är så långt borta men de ska bli stört roligt! Nu ska jag vila fingrarna litegrann så jag orkar jobba när de väl ringer in haha. Ha en fortsatt trevlig julhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0