< Till bloggens startsida

Husbygget

Hej! Nu var det ett bra tag sen jag var inne här. Har varit sjuk och varit i Rom och egentligen inte haft nån lust alls att skriva. Fick lite sug då jag kollade igenom alla husbyggarbilder för nån dag sen så har tänkt göra ett långt inlägg med en massa bilder från husbygget. Får se det som en slags nystart av bloggen, kanske kommer jag att byta blogg också vi får se. Men det blir inte idag, får se när jag tar mig tid att sätta igång igen. Nu kommer grannen med pizza så hej så länge!

Kommentarer
Hans-Åke Norberg

Hej!

Jag vill bara visa att det finns en ny webbutik som heter www.aleka.se som innehåller över 8000 lås, brand och säkerhetsprodukter. Tänkte om ni vill gå in och se om det är nåt som passar. Om ni har nån plats för länkar får ni gärna lägga in min länk om ni tycker sidan är bra och relavant.
Tack på förhand.
Mvh//

Hans-Åke på Aleka

2012-10-04 @ 18:46:47
URL: http://www.aleka.se
Helgi

Hej!

Jag vet att det var ett tag sen med husbygget, men jag tänkte höra om du kanske skulle vilja dela med dig av det på byggforumet Byggla? Det behöver inte ta så lång tid och för det skickar jag en liten present :-)

Hör av dig så berättar jag mer, [email protected]

Allt gott!
Vänliga hälsningar
Helgi

2012-11-12 @ 17:14:26
URL: http://byggla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0