< Till bloggens startsida

Storbesök

Igår kom syrran till stan och jag är ledig halva torsdag och hela fredag så man hinner umgås lite mer än vanligt :) Idag kommer Milan från London och ska vara här ett tag. Så imorgon blir det bullbak med dem, kanel, vanilj och blåbärsbulla! MUMS! Dock måste jag sluta med sånt, väger mer än jag någonsin gjort just nu så man börjar få lite smått panik. Träningskort kommer inhandlas vid löning i februari och på söndag är mitt första ridpass, japp jag ska börja rida igen, en gång i veckan i Björsbyn så det är nära och bra. Ska bli jättekul att ta tag i det igen och det är faktiskt riktigt bra träning för mig i alla fall. Vad för någon vecka sen och red med Aline (blivande fru för övrigt ;) och fyfan vad träningsvärk jag hade, i 4 dagar!! Ja usch det är ju pinsamt hur otränad man är.

En till rolig grej är att vi ska ha husvisning i mars, den 11:e mellan 12:00-16:00, kul men samtidigt får man lite press på sig i och med att vi gjort så mycket själva är man rädd att folk ska tycka det inte är bra men ja vi är då nöjda det är väl det viktigaste. Kom och kolla in vårat hus i alla fall. Fiskarheden är verkligen en husleverantör vi rekommenderar till alla som har husplaner, väldigt engagerad och kunnig personal och sjukt snygga hus och planlösningar, och så enkelt att göra det till sitt egna. www.fiskarhedenvillan.se

Nu ska jag fortsätta jobba. Har ett litet nytt bloggprojekt på g men jag tror att det kommer dröja innan det är igång. Eftersom man sitter vid en dator hela dagarna är man inte så sugen att sitta hemma på kvällarna också så det tar sin tid, sen har vi bara en dator hemma och ni kan ju gissa vem som sitter vid den väldigt ofta, inte då är det jag :P

Här i Luleå skiner solen och det är väl en -20 grader åtminstone. Ha en bra dag!

Kommentarer
sofie

åh jasså ni ska ha husvisning! va kul! är det som för att folk ska se hur sån typ av hus ser ut? är det vem som helst som får komma på sånna?



hör av dig nån dag då du har tid att ses! :) var så kort sväng sist! och nu är iaf jag ledig ;) hehe..



ha en toppen alla hjärtans dag gumman <3

2012-02-14 @ 12:37:34
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0