< Till bloggens startsida

Bygga tack!

Åh jag vill inte vara på jobbet just nu. Men misstolka mig inte, jag trivs jättebra här, men all fokus ligger nu på huset och att få det klart och jag vill egentligen bara vara där ute hela dagarna och fixa tills vi kan flytta in. Jobbet känns så jobbigt när man bara går runt och tänker på hur mycket man vill ut och bygga. Ska försöka ändra inställninge och kämpa på nu den här sista veckan innan jag har nästan 1½ veckas semester (om man räknar med helgerna). Har ju inte varit där ute sen i söndags och man är så nyfiken att se vad målarn har hunnit med de här dagarna. Ikväll ska L foga köksgolvet så imorgon kommer de upp lite köksinredning. Vi har även kommit på att vi måste åka till Piteå och hämta golvet på lördag eftersom det inte finns i Luleå-butiken. Kan vara bra att ha golvet i huset så kan man pyssla på med det när man inte har nåt annat att göra.

Har suttit och funderat på lite grejer vi måste skaffa till huset. 

- Utebelysning
- Sovrumslampa
- Kökslampa
- Sängstomme + sängbord
- Skrivbod/databord + stol
- Lampor till tvättstuga, 2st
- Matta till vardagsrum + sovrum
 
Självklart finns det mycket annat vi måste köpa men detta är det mest akuta och det jag prioriterar högst. Allt annat får vi ta lite som det kommer. Förhoppningsvis blir det en sväng till Ikea när vi åker till Cape East om 2 veckor, fynda lite nödvändigheter :)

Kommentarer
sofie

om ja hämtar bilen i helgen kan ja kanske titta förbi! på tiden att se igen hur det går nu när de skett så mycket gumman!



ni är så duktiga!! :) PUSSS!

2011-09-23 @ 13:51:51
URL: http://ellasofie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0