< Till bloggens startsida

Ajaj i halsen...

Hej hå! Idag är jag hemma från jobbet, har så ont i halsen och hostar hela tiden. Husse har precis åkt till jobbet och jag har varit ute med Rambo en sväng. Tänkte berätta om utställningen i lördags. Rambo gillade det jättemycket såg de ut som. Men dock var han ju inte så vältränad påa tt gå i ringen så de fick vi bakläxa på till nästa gång. BIR och HP i hans klass men som sagt så var han enda japanska spetsen :P Tyckre ändå han var jätteduktig. Domaren hade bra utlåtanden. Maskulin ung hane med vackert uttryck. korrekt bett, välbyggd för åldern. Rör sig bra från sidan och framifrån, något ostabilt bak. Mycket fin päls för åldern. Trevlig men behöver mer ringträning. Tyckte jag ändå var helt okej för att vara första gången och för att aldrig ha tränat ringträning förutom i tisdags då i typ 30 min. Han fick ju två fina rosetter, ska lägga upp bilder på han då jag laddat dem till datorn.

Får se hur jag känner mig i em när L slutat, vi skulle verkligen behöva kolla lite tapeter till huset...

Nu ska jag koka mig lite te. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0