< Till bloggens startsida

Stress

Hej alla! Det här är en väldigt stressig vecka så här kommer en liten update bara. Klinker och kakel i badrum är färdigt och förhoppningsvis hall och tvättstuga (väntar på update från min kära sambo och förhoppningsvis en bild eller två). Ingemar har fixat en sovrumslampa från ikea "maskros" tror jag den kallas. Fick bli den tills vidare. Gillar IKEA och deras prylar, de är fina och billiga, men alla har dem och de är lite tråkiga måste jag erkänna. Så ska försöka hålla huset lite Ikea-fritt eller vad man ska kalla det. Men det kommer nog aldrig gå att vara helt utan. Längtar tills imorgon kväll, då blir det att installera badrumsmöbler för fullt. Bor kvar i lägenheten till helgen. Vi mailade killen som äger den (hyr ju i andra hand) och det var ok att stanna en vecka till. Då slipper vi bo i huset utan toalett och dusch, ganska skönt med andra ord. Så har vi någon frivillig som vil komma och bära möbler i helgen är det bara kika förbi!

Såhär ser lampan ut för er som inte vet vilken jag pratar om:




Kommentarer
sofie

en sån där lampa har jag sett nyligt i verkligheten! väldigt häftig och fin :)! va kul att de klart nu typ!! jag kommer förbi och hjälper om jag inte måste plugga.. vilket går så segt för mig nu:P..Pusss!!

2011-11-02 @ 15:22:13
URL: http://ellasofie.myshowroom.se
buy essays online

This lamp is unique. It have very beautiful design.

2011-11-28 @ 14:27:17
URL: http://custom-essay.ws/custom_essay.php

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0