< Till bloggens startsida

Tattoo?

Kanske blir en sådan när jag åker till Oslo :) Bara det finns tid. Kul, har länge velat göra en men har aldrig tagit tag i de och nu när Sofie ska göra en samma helg som jag kommer ner så tänkte jag passa på då jag med :) nu ska jag bara hitta exakt hur jag vill att den ska se ut. Jag kan se den framför mig men jag får aldrig till de när jag ritar. De brukar iofs vara rätt duktiga på tatueringsställena att rita upp om man har med sig ungefärligt hur man vill att de ska se ut. Så jag vet då vad jag lär sitta och göra när jag inte har nåt annat för mig. Den kommer bli sååå snygg! Nu ska jag börja laga lite lunch, kyckling och ris. L kommer hem och äter och sen måste jag ha matback på jobbet. Börjar först 12:30 idag. Var ute 1h på morgonen med Rambo. Gick kanske i 40 minuter och sen var vi ute på isen och övade inkallning, sitt och fot. Han var såå duktig! Kanske de berodde på att de inte var massa andra människor och hundar i närheten för sådär duktig brukar han inte vara annars :P Ska sätta igång med maten nu. Får skriva mer senare. Pusshej!

Kommentarer
Anonym

vi er vartfall inbokade nu den 8 onde kl 16.00 :D:D:D

2011-03-17 @ 14:00:22
URL: http://el
sofie

vi er vartfall inbokade den 8 onde kl 16.00:D:D:D:D

2011-03-17 @ 14:01:03
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0