< Till bloggens startsida

Sjukskriven

Hej hopp! Idag mår jag mycket bättre så på måndag blir det jobb bara rösten frisknar till lite mer. Var tvungen gå till läkaren idag och få sjukintyg för att få ersättning eftersom det här är den 8:e dagen jag är hemma från jobbet. Började förra torsdagen med feber 3 dagar, sen fortsatte förkylningen och jag har inte haft någon röst på hela veckan. Nu är jag äntligen pigg igen men kände ändå att det är bäst vara hemma en dag extra, ofta går man tillbaka till jobber för fort och då förvärras det bara. Så hemma diag och förhoppningsvis jobb på måndag. Börjar bli lite less på att ligga hemma här i ettan på 25 kvadrat. Finns som ingenting att göra. Har sett på TV typ heeela tiden o även fast vi har alla kanaler så är de astråkigt. Nåja, nog tjatat om det. Jag har ju inte ens berättat om vår lilla tripp ännu, vad som bestämdes osv. Tror inte jag tar det nu heller. Ska försöka fixa lite pappersgrejs med huset nu och försöka få i mig nån form av lunch. Kanske mamsen får komma förbi med nån lunch ;)

Nu ringde mamma och hon är på väg att hämta upp mig så ska vi åka till henne och äta lunch. Så jag får skriva mer sen helt enkelt. Pusstja!

Kommentarer
sofie

söt då! bra du är på bättringsväg! inte vara sjuk så länge juh!.. så härligt du har tagit fram vårjackan! här kan man såklart ha den idag som denna. men igår snöa de då:P..haha.. snacka om blandning!:P.. vill också köpa ny!men de får bli en sommarjacka istället :) jag vill höra om eran tripp! :) längtar till 8 onde arpil ;)<3

2011-03-11 @ 18:11:07
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0