< Till bloggens startsida

Me like Fridays!

Vem gör inte det? Idag slutar jag 16:15, ska bli så skönt med helg! Ikväll lär de bli att försöka heja fram Luleå Hockey till vinst, men svårt blir nog det. Har en bad feeling om man säger så. Måste boka en tvättid också men de lär bli först imorgon. Söndag är de fullt upp hela dagen. Massa födelsedagsfirande hela dagen och middag i Rutvik på kvällen. Måste ju handla till allt bakande också. Kanske bakar redan imorgon för att udnerlätta? Får se. Är de bra väder blir det då en utedag på isen. GAH vad less jag kan bli på vissa man pratar med!! Hur tröga är folk ibland? Det är som kul på ett sätt, men jag blir så irriterad. Kanske är bra att få skriva av sig irritationen...

Nu ska jag fortsätta jobba på här ett tag. Herå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0