< Till bloggens startsida

Hämta eller inte hämta?

Ska jag hämta ut dessa skor eller inte? Tycker de är jättesöta men har ju inget behov av dem förrän till sommaren, eller ja kanske om typ 2 månader att man kan börja använda dem. Men de är ju så fina. Och rätt billiga. Jo nu har jag bestämt mig för att hämta ut dem. Är ju bara att skicka tillbaka dem ifall jag inte gillar dem.



Jag måste också skaffa mig ett par sneakers, blir nog ett par converse, och även ett par nya tränings/joggings-skor. Får nog lov att ta mig en sväng på stan till helgen efter man fått lön. Kollade förresten vad jag kommer få tillbaka på skatten, ynka 200kr! Haha, har aldrig fått tillbaka så lite. Men men, så länge man inte måste betala mer iaf. Linus skulle då få 12000, fusk :P Även idag började jag dagen med 45 minuters promenad på isen. Det var jättehalkigt! Har ju varit plusgrader ända sen igår och idag är det också jättevarmt. Så skönt att det börjar synas lite asfalt på gatorna. Längtar otroligt mycket till sommaren, slippa dra på sig massa kläder varje gång man ska gå ut med hunden. Har precis gjort iordning en jättestor skinksallad. Linus kommer snart hem på lunch och sen är de jobb mellan 12:30-21:15. Missar hockeyn ikväll men de kommer ju fler matcher. Bilen har varit inne på storstädning igår och är nu jätteren och fin, snygg som vanligt hehe :) Går ganska segt med att sälja den men i värsta fall så har vi kvar den och köper en till jättebillig bil.

Jag känner att jag vill göra någonting kreativt. Lär inte ha tid med massa sånt nu när vi sätter igång med huset men jag vill som bli mer driven. Känner mig som värsta svensson, sover, äter, jobbar, sover, äter jobbar. Kul att man har hundintresset iaf men vill som göra nåt ja, nåt kul. Kanske bara borde ta mig till lite tapet och färgbutiker och börja fundera vad man ska ha för tapeter och golv och färg i alla rum. Då får man nåt annat att tänka på ett tag. Nå, vi får se. Nu ska jag duka fram lunchen. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0