< Till bloggens startsida

Byggsamrådsmöte check!

Då var samrådsmötet avklarat. Vi hade allt klart så det var i princip bara gå igenom och se så att att allt fanns med, vilket det gjorde. Allt förutom någon att göra utsättningen men det kommer en killa och gör det den 11:e eller 12:e april bra det så vi vet vart vi ska gräva. Så nu är de bara sätta igång. Först ska vi ha lite ledigt, Linus åker till fjällen en vecka sön-söndag och jag drar till Oslo nästa helg sen är det full rulle kan man lugnt säga. Önskar bara att det vore lite varmare så tjälen försvinner fortare. Men värmen kommer väl, vid valborg brukar det ju bara vara nån liten snökulle kvar här och där och gräset tom brukar börja grönska.

Nu sitter jag på jobbet igen som vanligt och har rast. Ska springa och hämta mig en kopp kaffe för jag håller på att somna. Jobbar till 21:15 idag igen, men ikväll är det ingen hockey som jag missar iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0