< Till bloggens startsida

Back on track

Nu är jag tillbaka till verkligheten. Efter att ha legat hemma över en vecka känns det riktigt skönt att vara tillbaka i vardagen faktiskt. Sitter på jobbet nu och har lunch men har redan ätit för jag var så himla hungrig tidigare så åt på min admin 10:30. Lär ju vara ashungrig innan jag slutar 16:30. I morse var jag ut på långpromenad med Rambo. Ska börja gå såna nu, det är ju ljust redan klockan tidigt på morgonen och jätteskönt att ta sig ut, man blir pigg, får mer energi resten av dagen och så hinner man äta ordentlig frukost som jag varit så dålig på nu den senaste tiden och frukost är ju faktiskt det viktigaste målet på dagen för att man ska orka med och slippa huvudvärk. Så jag ska göra detta till en ny vana. Upp kl 06:00 senast på morgonen och ta en prommis 45min-1h, sen dusch, ordentlig frulle och sen knalla till jobbet. Iaf på vardagarna, under helgerna kan man ju ta lite sovmorgon. Även om jag jobbar sent på vardagarna så kan man ju ta lite sovmorgon men ändå göra den morgonrutinen. Känner mig verkligen motiverad till detta! Har också satt upp ett mål till sommaren angående träning mm. Men det håller jag för mig själv :P Ska i alla fall ta mig mer till gymmet och sen när det är bar asfalt så ska jag börja springa.

Har en sista träff på Lydnadskursen jag går nu på söndag. Eventuellt går jag även lydnad 2, det är lite mer avancerade övningar. Ska också anmäla mig till mini-agility kurs som börjar i april. Rambo älskar agility, tycker de har varit skitkul när vi fått göra små agility-övningar. Ska bygga egna till sommaren när vi ändå håller p med huset. Lite små hinder som han kan hoppa över och på Rusta har jag sett att de har tunnlar så en sån ska jag också köpa. Roligt!!

Nu sprang tiden iväg och min lunch är slut så jag ska väl återgå till arbetet. Huset ska jag skriva om jag lovar. Men just nu hinner jag inte :P Tjarå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0