< Till bloggens startsida

23?

Tydligen fyllde jag år igår, hela 23 år, usch vad gammal man börjar bli. Vart lite tårta och kalas på dagen, fick massa goa parfymer och presentkort :) Tack alla nära och kära för alla gratulationer! Såg hockey och Luleå tog sig till semi, bra jobbat gubbar! Linus var ute i Rutvik och tog de första "spad-tagen" på husbygget, ska lägga upp bilder då jag kommer hem ikväll. Morgonen började med en timmes promenad på isen. Var väldigt skönt, soligt och varmt. Nu har det mulnat på däremot, men de gör inget eftersom jag ändå jobbar. Har fått min Iphone idag :) Men väntar ännu på mikrosimkortet så får vänta nån dag innan den kan börja användas. Ändå kul, tror Linus är lite avis eftersom hans har gått sönder ;P

Ska gå och ta mig en kopp kaffe nu, har rast 15min. Kram!

Kommentarer
therese

Tänka sig, nu är du lika gammal som mig, igen ;)



Vi måste ses nån dag, du måste få träffa nya underverket såklart ! :)

2011-03-21 @ 15:06:02
URL: http://luckyshe.blogg.se/
sofie

oh nice med första SPAD taget;D och kul att du har en iphone!:D.. :D



ps. jag längtar ;)

2011-03-22 @ 09:03:35
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0