< Till bloggens startsida

Det tar sin tid

Panelen börjar äntligen snart vara klar. Det är burspråket och 4 fönster kvar, men det tar sin tid. Det är mycket småpiller kring fönstrena men jag tycker vi har gjort det bra. 3 veckor kommer vi ha slitit med panelen men då har vi ju bara jobbat på halvfart. 12:00 går jag på semester och då kommer vi båda kunna jobba hela dagarna, så det lär gå fortare nu. 5 veckors ledig, ska bli så skönt med mitt livs första riktiga semester. Otroligt skön känsla. Får betalt för att vara ledig, det är lite svårt att förstå. Ska försöka hinna njuta lite mellan varven, lär ha fullt upp under semestern :)

Nu ska jag göra en sista insats här på jobbet sen blir det sushi-lunch med Frida för at fira semesten och så ska jag gå förbi och hämta ut klänningen som jag ska ha på Ylva och Stefans bröllop nästa helg. Måste börja fundera vad jag ska ha för frisyr, rakt, lockigt eller uppsatt? Smink, hur göra? Ska bli så kul! Skor? Justja tusan, skor måste jag hitta några. har ju inga fina klackar som jag kan gå i hela dagen och jag vill inte direkt ha på mig vita tygskor? Får se om man hittar nåt på rean på stan de borde lösa sig.

Nå nu ska jag dela ut posten här på jobbet. Vi hörs av bloggen! Jag LOVAR att jag ska lägga ut lite bilder snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0