< Till bloggens startsida

1 månad senare

Då var semestern över. Blev en vecka kortare än tänkt men det gör inte så mycket. Linus började också idag så det kändes lika att jag också börja jobba. Mycket har hänt med huset och jag ber om ursäkt för dålig uppdatering. Har verkligen varit skönt att inte sitta vid datorn nånting alls nästan under semestern och det har inte riktigt funnits tid till det måste jag erkänna. Kanske inte heller kan kalla det semester utan mer arbetsläger haha. Har väl jobbat 10 timmar i snitt om dagen. Vi har kommit så långt att vi håller på med salningarna till alla fönster (26st totalt tror jag de var). När de är klart så är de färdigt för målarn att sätta igång. Här närmast ska kaminen installeras och de kommer och sprutar lösull om ca 1½ vecka. Sen har vi faktiskt lejt bort takpanelen, är så högt i tak så de kändes enklast. Vi har nog mycket att göra ändå. Förra veckan grävde vi ner jordvärmen, 4 kvällar med skottning känns i handlederna. Och stort tack till Hasse och Jennie (grannarna) som hjälpt oss med detta, betyder oerhört mycket för oss!

Jag ska lägga ut bilder också men de dröjer lite för jag måste först föra över dem till datorn från telefonen. Men de kommer jag lovar! Nu ska jag fortsätta arbeta för rasten är slut. Ikväll blir det att fortsätta med salningarna.
Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0