< Till bloggens startsida

Miss

Blev nån miss där i inlägget jag skrev igårkväll ser jag, halva försvann, jäkla mobilbloggande alltså haha. Jag har precis varit hem på lunchen och slängt i mig lite lasagne som jag tillagade igårkväll. Har matbackar för hela veckan :D Inte så kul att stå och laga mat åt sig själv precis. Rambo vart jätteglad när jag kom hem och jätteledsen när jag åkte igen. Han ställer sig och tittar med ledsna ögon och bakåtvickade öron "matte åk inte snälla", usch man får lika dåligt samvete varje gång.

I Luleå regnar det för fullt. Jag både gillar och gillar inte det. Det är ju positivt att det är varmt och regnet gör ju att snön försvinner lite fortare, men det är inte lika kul att tvätta hunden varje gång man varit ut (han är ju ändå kritvit) och själv blir man ju nersölad av dynga när man slaskar runt i pölar och snöslask. Nå ju fortare snön försvinner desto bättre!

Efter jobbet idag åker jag direkt hem, hämtar hunden sen iväg till mormor och morfar. Blir tydligen massa småplock och gottesaker, garanterat tårta mums =) På tal om tårta så var jag och tränade igår, körde lite uppvärmning och sen körde jag ben, fyfan vad träningsvärk. Måste ha varit månader sedan jag tränade benen vilket nog inte är så bra med tanke på knät mitt. Så ska börja köra de oftare, man måste ju tänka på framtiden lite, ju mer man håller igång de desto längre tror jag man klarar sig utan problem och smärta.

Nu ska jag återgå till jobb som vanligt. På to-do-listan idag har jag ringa däckia, ringa utsättare och egentligen köpa massa presenter till folk men de kommer jag inte hinna de vet jag så lika bra att skjuta upp de till imorgon. Herå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0