< Till bloggens startsida

Massage

God morgon på er! Två timmar har jag redan hunnit sitta på jobbet. Vi körde förbi statoil på ägen till jobbet och köpte oss ltie frukost eftersom vi inte hade någon hemma, blev en macka och en drickyoghurt. Bra med lite mat som start på dagen, man blir mycket piggare och trevligare än om man inte äter frukost. Idag är det jobb till 16:30 sen blir det att gymma ikväll också. Imorgon är jag helt ledig och då ska jag få helkroppsmassage av Ann-Helen. Hon håller kurser i taktil-massage, det är vekligen avkopplande, passar utmärkt nu innan allt husbygge drar igång ordentligt för då lär man inte slappna av på länge. De har då lovat sol hela veckan och kring 7-8 plusgrader på dagarna. Snön är snart ett minne blott, nästan bara is kvar här och nån snöhög här och där. Rambo är precis likadan som förra året, han går och letar efter små snöhögar där han kan rulla runt och kissa o bajsa hehe. Nä en kopp kaffe skulle sitta bra tror jag. Ha en bra dag kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0