< Till bloggens startsida

Inspirationskväll

Ursäkta den dåliga uppdateringen igår, men måste ju säga att jag är sjukt bra på att blogg nu jämfört med förr, eller hur? Igår hände inte så mycket, jobbade till halv sex och då gick jag på Inspirationskväll med Ann-Helen på www.studioznygg.se. En frisörsalong där de visade och tipsade massa om vårens kommande trender, gav tips om sminkning och styling och man fick bra rabatter på hår och smink-produkter. Fick med mig ett hårspray hem de fick räcka. Måste hålla i pengarna och känner mer för att kanske slösa lite i Oslo om något isf. På söndag drar Linus till fjällen, en hel vecka utan honom, bara jag och hunden och sen en sväng till Oslo, hur ska det gå?

Förresten det snöar här! Är så less på snö! Hur kan de snöa nu?

Nu kaffe. Skönt att man slutar 16:30 :)


Kommentarer
sofie

du är mycket bättre på blogga nu än förr !:D så de ä bra!:D.. ja när du kommer hit blir de tatto och lite festligt som pengar kommer gå på ;) en vecka kvar!

2011-04-01 @ 20:02:03
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0