< Till bloggens startsida

Robin Hood

Igår kväll såg jag och L på Robin Hood, riktigt bra film! Såg den i somras men kom bara ihåg snuttar av filmen så det var riktigt kul att se den igen, annars brukar jag inte tycka det är så roligt att se samma film två gånger. I morse var det upp och hoppa och så ställde jag mig och lagade mat klockan halv nio på morgonen, hur knas är inte det? Hade massa att stå i resten av dagen och för att vi skulle hinna äta lunch så var maten tvungen vara färdig och bara att värma upp, thats why. Nu sitter jag på jobbet och har varit här sedan 12:30, lagomt kul. Idag ringer det iaf mycket så man har ju nåt att göra. Slutar 21:15 (om jag inte får gå tidigare) och då blir de snabb prommis hem för att hämta bilen och sen till Burströmskan för att hämta Rambo och sen blr det hund&matte-mys tills L kommer hem då lär jag mysa med han ;)

Nu börjar middagen vara slut här på jobbet så de är bara sätta igång och mata samtal igen. Kul förresten att jag itne har läst Fridas blogg på jättelänge och hade massa att läsa där. Jag måste verkligen bli bättre på de här med bloggandet! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0