< Till bloggens startsida

Morgontrött

Jag tror jag är den mest morgontrötta människa på denna jord! Helst ärligt. I morse väckte Rambo mig och då var de bara pallra sig upp och på med täckbrallorna och ut och traska. Blev en 45 minuters prommis i morse, det var riktigt skönt, tyckre Rambo också tills han börja frysa om tassarna så då var det bara att dra upp tempot och sätta fart hemåt. Väl här hemma har jag diskat o fixat, nu ska jag precis börja med frukost/lunch, Linus kommer snart hem o käkar. Så detta blir ett kort inlägg. Väntar på mina skor jag beställt, ett par nike och ett par från Vagabond. Ska visa bilder sen. Bäst jag sätter igång med maten nu så den hinner bli klar, sen måste jag fixa mig själv också så det är nog på tiden att sätta fart. Blir jobb ikväll igen till 21:15, många kvällar denna vecka. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0