< Till bloggens startsida

Nu får det allt vara nog....

Börjar ärligt talat bli lite less på all denna snö! Om det inte är svinkallt så snöar och blåser det. Längtar tills solen tittar fram igen så man får lite solenergi. I morse har jag känns mig riktigt risig, trodde tom att jag hade feber men 37,5 är väl inte feber? Har varit ute med Rambo som ju älskar denna snö, fick han välja skulle han nog vilja ha precis sånt här väder året om. Tur att han inte får bestämma iaf :) Vi träffade på Charlie här nere på gården alldeles nyss så dom fick busa av sig ordentligt och nu har lillen däckat på sitt fårskinn här hemma, söt han är då. Jag ska nog ta och hoppa i duschen och hoppas på att känns mig piggare efter det. Linus ringde från jobbet tidigare idag och han känner sig inte heller riktigt kry så får hoppas att vi inte åkt på nåt bägge två. Nä nu blir de att sätta fart om jag ska hinna med allt, måste ju åka och hämta ut min mobil idag också och så kommer Linn förbi här snart ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0