< Till bloggens startsida

Torsdag och kallt...

Skönt att slippa blåsten i alla fall, men det hade ju fått kunna vara några grader varmare. Det kanske inte blir någon riktig långpromenad idag, men vara ute och busa lär vi vara. Så lite som Rambo fick vara ute igår i snöstormen lär han ha hur mycket energi som helst idag, jobbigt att alla stigar i skogarna är översnöade, det är ju inte lika roligt att promenera efter vägarna ju, men nog vetja vi överlever. Ikväll kör jag taxi, bara fem timmar mellan 18-23, skönt med ett kort pass, kör 18-04 hela helgen så kanske är bra att ha en lugn kväll nu då. Nästa vecka blir en fullspäckad vecka, jobbar på restaurangen måndag till lördag och på dagarna tar jag hand om Rambo, så lär vara ganska färdig när den veckan är över. Ska ladda upp lite bilder som jag tagit på Rambo de senaste dagarna oxå, får jag inte glömma. Och gå och göra mig någon frukost, uindra vad jag ska hitta på, kanske blir nå lunch-aktigt, klockan är ju ändå nästan lunchdags. Bara att sätta igång, skriver kanske mer senare. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0