< Till bloggens startsida

Snart en vecka...

Det är nästan en vecka sen jag skrev nåt här sist, har haft mycket att göra ochs tå i. Nyår firades i Karlsvik med trerätters middag och en massa goa människor. Vart dock en lite längre kväll/natt än vi planerat men tiden går ju så fort när man har roligt och de lilla trollet verkade då stormtrivas bland alla människor. Fredag var en riktig slappardag ute i Rutvik, blev att vi stannade ända till kvällskvisten och lagade middag där tillsammans med Staffan och Ann-Helen. Lördag var vi på biltur och handlade lite sen åt vi trerätters hos mormor och morfar. Kände oss lite bortskämda där ett tag med all god och lyxig mat vi fick. Sen i söndags så fick vi även palt hos mormor och morfar. Igår åkte jag iväg till Ikea med carina och Ingemar och köpte två efterlängtade vitrinskåp som imorgon ska monteras upp på väggen. Tror de kommer bli skitsnyggt! Handlade även en massa annat gott och blandat som man alltid gör på Ikea. Kom hem på kvällen och då började jag montera skåparna medan Linus med kompisar satt och såg på hockeyn. Idag har vi bara legat i soffan och slöat, jag och Rambo mest, Linus har spelat mycket dator :P Linus gick nyss iväg till jobbet och jag väntar på att mamma ska ringa så ska vi förbi affären en sväng och sedan till mormor och morfar för att äta lite middag innan jag börjar jobba 19:00. Mamma ska vara hundvakt då två timmar eftersom både Linus och jag jobbar. Lite nervöst att lämna ifrån oss Rambo men jag tror han kommer fixa de galant. Han är ju då verkligen ingen fegis. Han älskar att vara bland folk och han får då verkligen all uppmärksamhet :) Ska tömma kameran imorgon och lägga upp lite bilder från nyår och på hunden, så kolla in imorn igen och titta :) Nu måste jag snart gå ner. Ha en bra kväll! Ring om ni behöver taxi :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0