< Till bloggens startsida

Nyårsfirande och valpen växer...

      

Här kom som sagt lite bilder från nyårsafton ute i Karlsvik. Riktigt trevlig kväll och Rambo stod rätt mycket i centrum den här kvällen kan man säga. Däremot var han inte så förtjust i raketer och smällare så han och jag fick fira tolvslaget inne i soffan, men det gjorde absolut ingenting, detta var ändå en av de roligaste nyårsfirande jag varit med om :)

Rambo väger numera 4,0kg. Alltså har han gårr upp ca. 1kg sen vi fick honom. För att vara så liten är väl de ganska mycket, eller? Han verkar då trivas som handen i handsken här uppe i kylan, -32 har han ju tom fått uppleva och inte då klagade han nåt på de. Lite skakis om man råkade vara ute med honom lite för länge bara... Klippa klorna går jättebra och vi har badat honom en gång också. Han gillar att bada då matte eller husse duschar men då vi skulle bada bara honom var de inte lika roligt och speciellt inte hårfönen efteråt. Men vi var bara tvungna testa. Nu lär han inte behöva badas förrän till våren nån gång, så vit och fin som han är :)

Igår var jag på restaurangen och jobbade första gången nu sen innan jul. I helgen blir de taxi och till veckan samma samma. Nu ska jag börja förbereda lite middag här så vi kan äta då Linus kommer hem. Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0