< Till bloggens startsida

FFF

Feber, frossig och förkyld, kul. Helt ledig tre dagar i rad och så blir man sjuk. Nå ska man se de från den positiva sidan så har jag ju inge ont i halsen överhuvudtaget! Det måste ju nästan firas snart, i mars är det ett år sen jag tog bort de där jäkla halsmandlarna och sen dess har jag bara varit förkyld 3 dagar i somras och nu då (peppar peppar). Idag var jag till posten på promenad med Rambo och postade ett litet brev som jag verkligen ser fram emot att få något svar på. Sen har Rambo hunnit med att träffa både Svenne, Charlie och Bosse (tror jag han heter) cockerspanieln som bor nedanför oss, eller vad han nu är för ras. Nu ligger han och sover och jag funderar också på att gå oh lägga mig bredvid honom, men känner mig ganska uppe i varv just nu. Har googlat runt på internet och letat massa utbildningar och faktiskt, tro de eller ej, hittat 3st som jag absolut skulle kunna tänka mig att gå. För dessa behöver jag inte ens läsa upp några betyg eller skriva något högskoleprov. Jobbigt bara att jag tidigare idag anmälde mig till högskoleprovet, men men, 350 spänn är väl inte så farligt. Kan ju ändå gå dit och göra de där provet för skojs skull, då betalar jag ju inte helt i onödan heller. 

Igår vägde jag lille trollet 5,0kg han blir bara större och större. Har tyvärr inte tagit några bilder den senaste veckan så de dröjer nog några dagar innan det kommer upp fler bilder på honom. 

Börjar sakna alla mina vänner som befinner sig runt om i världen o Sverige. Hade jag bara haft mer pengar hade jag åkt runt till alla och hälsat på, tyvärr tillåter inte min ekonomi det just nu. Första resan som jag har inplanerad är till Stockholm för att hälsa på syrran. När det blir av vet vi inte riktigt än, då ekonomin stabiliserat sig iaf. Kanske i mars någån gång? Sen får vi se ifall vi bägge har pengar till den där utlandsresan som vi planerat in i början av sommaren, men just nu ser det mörkt ut, för oss bägge tror jag tom... Nåja allt handlar inte bara om pengar, men en sak är då säkert, att pengar det underlättar en hel del.

Nåja nu ska jag inte börja disskutera det där här på bloggen, har jag inget bättre för mig? Städade lite igår kväll, var ju tvungen ta vara på den lilla energi som fanns i kroppen. Idag behöver jag alltså inte göra så jäkla mycket. Ikväll har Linus lovat att vi ska äta sushi, om jag längtat efter att få äta det, var hur länge sen som helst.

Nä nu ska jag kolla runt lite valpkurser här i stan om de finns några. Vore säkert nyttigt för mig att gå en sån. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0