< Till bloggens startsida

En hel sommar senare...

Det var den sommaren det. Jädrans vad snabbt tiden har gått. Och inte har jag varit nå duktig på att blogga inte, som vanligt då. Ibland får jag nå ryck och skriver några inlägg sen kan de dröja flera månader (som nu) innan jag skriver igen. Anlendingen tror jag är så enkel som att det inte är har funnits så mycket roligt att skriva om. Sommaren har varit kul, har jobbat en hel massa och festat och det är väl typ det enda jag har gjort hittills. På fredag däremot drar vi på nya äventyr till Kreta, Platanias. Ska bli grymt skönt, åker bara en vecka och det känns väldigt kort för de senaste gångerna vi varit utomlands har vi alltid varit 2 veckor. Men en vecka är bättre än ingenting och det ska bli så skönt med massa sol och bad som det inte blivit nånting alls av här i Luleå i sommar. Har varit så kallt och eländigt och så har jag jobbat så mycket så har inte hunnit med mer än en helg i Umeå då vi hade strålande sol och 25 grader varmt. Rambo ska vara hos mamma några dagar sen åker han ut till Rutvik och busar med Sting tills vi kommer hem lördag den 11:e. Vi har redan börjat kolla efter vart nästa resa blir, har lite olika alternativ bl.a. Rom, Teneriffa, London, helst vill jag ju åka till ett varmt ställe, kanske en vecka på Teneriffa och två weekendresor, en till Rom och en till London? Det här året kommer bestå av massa resande. I början på oktober blir det att åka ner till syrran då hon tävlar och så ska jag hinna till Oslo och Borås och hälsa på brudarna där ;) Tur att man får dubbla löner nästa månad haha. Nu hade jag tänkt börja packa lite smått, har mycket att stå i de här dagarna innan vi åker. Imorgon blir det finmiddag ute med L och ikväll om jag mår bra och känner mig pigg så kanske vi hittar på nånting annat än ligga i lägenhetern iaf. Torsdag ska vi äta middag hos mamma och så blir de ju packa de sista och fredag drar vi kl 10:00!!! Om jag läntar! Hade velat hinna med att förga håret innan vi åker också men tror det får vänta tills vi kommer hem, lär ju ändå blekas ur där nere, så känns lite som att kasta pengar i sjön.. Nä nu får jag ont i ryggen. En tupplur i soffan och sen packa handukar o sånt, ja de låter bra. Lär ju vara de jag hinner med innan L kommer hem. Ha de gott o nu ska jag verkligen försöka skriva här lite oftare ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0