< Till bloggens startsida

Mittiveckan...

Onsdag idag, jag jobbar 12-20, långt pass för ovanlighetens skull. Imorn blir de bara 4h jobb, nästan som att vara ledig. Sen jobbar jag fredag kväll och lördag 8-14 och 17-23. Ledig söndag. L och jag har planerat bio på torsdag kväll, The Bounty Hunter ska vi se, verkar sjukt rolig. Blir lite kalas hemma hos mamma innan, hon fyller 43 imorn, grattis i förskott mamma! :) Ska på Fritz Olsson och kolla lite smycken oxå, är ju Tomas Sabo dag där imorn så måste dit och kika lite. Tur man har en kort dag på jobbet så man hinner med det. Vilka sommarkänslor jag får nu, sitter och lyssnar på Lars Winnerbäck. Önskar den sista snön bara kunde försvinna nu nu nu. Får se om de blir någon utlandsresa till sommaren, har eventuellt nånting annat på gång :) Vad det är säger jag inte ännu, men ni lär få höra. Nu måste jag göra mig iordning, har varit alldeles för slö såär på morgnen. Fixa, ge hunden mat och gå ut med honom och hinna förbi Linus jobb med mat innan jag ska befinna mig på jobbet kl 12:00. Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0