< Till bloggens startsida

Semestern är över

Då var den semesterveckan över och man är tillbaka i verkligehten (eller ekorrhjulet som det även kan kallas). Hade en underbart härlig vecka med mina kära grabbar. Bilen rullar på bra, husvisningen igår gick över förväntan för Fiskarhedenvillan, de hade visst varit över 100 pers och kollat in huset, kul!

Igårkväll var jag och red som vanligt på söndagar numera. Gick bra men det krävs nog några lektioner till innan jag helt kommit "i form". Är sjukt kul å andra sidan, verkligen någonting jag kommer fortsätta med så länge jag bara kan, lagomt seriös grupp jag rider i också. Igår var vi däremot lite väl många vilket gjorde det jobbigt eftersom jag ofta har de största hästarna och får hela tiden vända över och byta plats för att inte rida på de övriga typ haha (inte alltid så bra att vara lång nej nej).

Nu väntas jobb 11 dagar i sträck. Om en vecka fyller jag år, sen är det påsk två veckor senare och tre veckor efter påsk åker vi till Rom, så nu kan man börja nedräkningen dit, ska bli sjukt kul!

Hade en riktigt trevlig kväll hos grannarna i lördags, blev bjuden på hemmagjord sushi, nån drink och shot för ovanlighetens skull (not). Så söndagen var en tung dag som vanligt. Nu ska jag fortsätta jobba, rasten har tagit slut så det är väl bäst ;)

Ha en bra dag/vecka!

Kommentarer
therese

Åååh, har du börjat rida igen !? Jag vill också !! Och vadå visning ? Ska ni redan sälja ? Och grattis i förskott, snart lika gammal som mig, haha. Slutsats, vi måste ses ! :)

2012-03-13 @ 07:40:03
URL: http://luckyshe.blogg.se/
Birgitta

Hejsan, jag skulle gärna komma i kontakt med dig, kan du mejla mig? :-)

2012-03-14 @ 10:27:14
Sofi

Birgitta, jag ser ingen mailadress till dig men maila gärna mig [email protected] :) Therese ja det måste vi verkligen! Nej inte sälja, Fiskarheden har haft husvisning för folk som är intresserade av att evt bygga en fiskarhedenvilla :)

2012-03-14 @ 16:29:54
URL: http://ssofi.blogg.se/
therese

Aha :) Tänkte väl !

Hms, vi gör nog inte så mkt nästa fredag som de ser ut nu. Oliver är ledig från dagis så vi kan gärna komma ut, JAG VILL JU SE MÄSTERVERKET :) Smsa närmare :) KRam !

2012-03-15 @ 07:05:50
URL: http://luckyshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0