< Till bloggens startsida

Lovely!

Så underbart väder idag alltså. Solen skiner och det är 7 plusgrader ute i Näset, perfekt dag att jobba kväll på, hinner vara ute i några timmar innan jag måste bege mig. Har hunnit med att plocka undan från gårkvällen och städat och diskat lite, riktigt slavarbete hehe. Nu ska jag klä på mig och gå ut en sväng med Rambo, han står vid dörren hela tiden och vill ut. Kanske man kan skotta lite, längtar till bar asfalt, grönt gräs och blommor! Lär dröja innan vi får till gräsmattan på tomten så till dess kommer det vara gode lerigt och slaskigt på gården (vet inte om jag direkt längtar till det men de måste ju till för att det sedan ska kunna bli grönt). Nå nu ska jag inte sitta inne längre så vi hörs o ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0