< Till bloggens startsida

Ordning och reda?

Kom precis på vad jag måste göra: ordna med alla papper och kontrakt och fakturor. Måste köpa en hålslagare så jag kan ta hål i papprena och sätta in i huspärmen. Behöver även en häftig apparat (häftapparat alltså eller häftmaskin vad heter det egentligen?). Ska köpa överstrykningspennor. Måste ju tillverka en inhandlingslista. Kanske jag gåt på Tiimari och fixar de här på rasten halv sex. Ja de var en bra idé, skönt att få de gjort faktiskt. Blir jobbigare ju längre man väntar, papprena samlas på hög o risken finns ju att nåt papper försvinner. Det där måste vi bli bättre på, eller jag, har ju lovat L att han ska slippa allt pappersarbete, så ska försöka hålla de löftet också.

Prognosen för kvällen ser bra ut, ringer inte särskilt mycket idag så man kanske hinner titta lite hockey ändå. Fast hellre skulle jag nästan vilja att det ringer så man får mata samtal för att få upp snittet. Just nu ligger jag under  börvärde och det betyder inga extra pengar, illa...

Snart bara en vecka kvar till Oslo :D Kusin vitamin från London kommer till helgen :) Och april består av två födelsedagar, mormor den 4:e och mamma den 15:e. Måste hitta nå fiffiga presenter. Tycker det är oerhört svårt med presenter när man ska köpa till någon som redan har allt, håller ni inte med?

Ojdå nu tog lunchen slut så bäst man jobbar vidare, ciao för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0