< Till bloggens startsida

Vitt blir det

Ja jag tror faktiskt jag har bestämt mig för vitt golv. Ska bara på Linus att samtycka men jag tror han också gillar det. Finns många otroligt fina valnötsgolv också men jag tror det blir mer ljus och rymt i huset med vitt golv plus att man nog inte ser all smuts och alla vita hundhår lika lätt på det vita. Förhoppningsvis bleks inte det vita golvet heller lika mycket av solen. Med tanke på de höga fönstrena som kommer ligga på solsida hela dagen så är det nog inte bara ett ursnyggt utan även ett smart val. I love it! Gäller bara att hitta ett hyffsat billigt, de jag kollat på ligger mellan 800-1000kr/kvadratmeter vilket känns lite väl mycket. Ska nog kunna hitta ett billigare alternativ. Något annat jag också har "bestämt" mig för kakel och klinker i badrummet. Måste bara hitta det hos någon återförsäljare. Ska inte avslöja för mycket :)

Nu är det några timmars jobb kvar sen är det helg. Ikväll åker vi till Ylva och Stefan och grillar och imorgon på valborg blir det att vara ute i rutvik :) Ha en trevlig helg!

Vittad ask
Ask New England Plank mattlackad 123828


Kommentarer
Anonym

2011-04-29 @ 14:26:31
sofie

tjusigt!

2011-05-03 @ 11:21:01
URL: http://ellasofie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0